SilkroadOnline Hakkında Bilmeniz Gerekenler [Önemli]

    Paylaş
    avatar
    Jr.Die-*
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 720
    Rep Gücü : 40035
    Kayıt tarihi : 05/02/10
    Nerden : Sen ? :)

    SilkroadOnline Hakkında Bilmeniz Gerekenler [Önemli]

    Mesaj tarafından Jr.Die-* Bir Cuma Şub. 05, 2010 5:50 pm

    rkadaşlar öncelikle bu keyifli oyunun tam olarak tadını çıkarıp oynaya
    bilkmek için oyun hakkında her türlü biligiye sahip olmanız
    gerekmektedir edindiğim ve arşivime kattığım bu bilgileri sizlerle
    paylaşmak istedim lütfen biraz zaman ayırın ve baştan sona hepsini
    okuyun...

    Özet

    İpekyolu'nun temel olarak odaklandığı tema kervancılıktır.Oyun
    20.seviyeden sonra oyuncuların 3 farklı meslekten birini tercih
    etmesine olanak tanır,bunlar ise ticaretci(trader),avcı(hunter)ve
    hırsızlıktır(thief).Ticaretcinin işi mallarını bir şehirden diğerine
    olası düşman saldırılarından da koruyarak taşımaktır.Mallar bir
    şehirden alınıp diğerinde satılır ve asıl değerinden kat kat yüksek
    fiyata satılır.Bu ise ticaretciye zorlu yolculuğunda verilmiş cömert
    bir ödül gibidir,fakat ticaretcinin taşıdığı malların değeri ne kadar
    yükselirse yolculuğu bir o kadar riskli hale gelecektir.Bazı
    oyuncularsa ticaretcileri perişan etmek için hırsız rolüne
    bürünürler.Hırsızın amacı ise ticaretcileri öldürmek,malları almak,ve
    kendi karları için satmaktır.Hırsızlar genellikle takım oyunu
    oynarlar,hedeflerini özenle seçip parti veya guild şeklinde
    saldırırlar.Avcılar ise bu iki meslek arasında biryerdedir.Onların
    hedefi ise hırsızları öldürmektir ve genellikle ticaretciler tarafından
    kiralanırlar ve kervan boyunca koruyucu görev üstlenirler.Herhangi bir
    işi başarı ile bitirmek karakterimize deneyim puanı
    kazandırır.(experince points)Bu puanlar mesleğinizin seviyesini
    yükseltmeye ve karakterinizin mesleği ile alakalı ekstra getiriler
    sağlamasına yararlar.Meslekler sabit değildir ve on dakikada bir
    değiştirilebilirler.Her nedense,ne zaman hırsız puanı kazansanız
    ticaretci ve avcı puanı kaybediyorsunuz.Bu diğer kombinasyonlar içinde
    geçerlidir.Bu arada oyuna İslami ve Avrupa ırklarının da gireceği bir
    güncelleme de planlanmaktadır.Bu bize yeni canavarlar, yeni yetenek
    kağıtları ve yeni silahlar,ve de tahminen yeni başlangıç noktaları
    sağlayacaktır. Oyunda İslam liderleri Türk karakterler olarak
    hazırlanmıştır.

    Amaç

    İpek yolu diye bilinen bu uzun yolda birçok karakterin farklı amaçları
    vardır,macera dolu bu yolda,canavarları öldürerek güç kazanmak,şanını
    ve ününü yaymak genel amaçtır.Bununla birlikte aslında bu konu
    karakterinizi yaratırken kullandığınız model için çok da önemli
    değildir.


    Topluluk

    Oyunun oldukça geniş ve giderek büyüyen oyuncu topluluğu vardır ve yeni
    serverlara ingilizce konuşan topluluklar için gayet rağbet
    görmektedir.İpek yolu bir MMORPG olarak bütün oyuncuların aynı server
    ve aynı çevre içerisinde oynadığı bir oyundur.Oyuncular tek başına veya
    partilere katılarak oynayabilir(deneyim paylaşımlılar için 8-experience
    share-diğeri içinse 4 kişi olarak),nesnelerini tüccar olarak
    satabilir,ya da direk takas edebilirler.Şimdiye kadar oyundaki son
    durum şöyledir,harita ana şehirlere bağlı olmak üzere 3 ana bölgeden
    oluşur bunlar ise Çin, Batı Çin ve Oasis Krallığıdır,bunlar ise
    yolculuk edilebilen,savaşılabilen,mağaralar ve eşsiz canavarların
    bulunduğu bölgelerden oluşur.İpek yolu büyük bir dernek(guild)sistemine
    sahiptir ve bu sistem büyük grupların dernek adı altında biraraya
    gelmesini sağlar.Bir dernek üyesi savaşırsa derneğinin seviye
    atlamasına yardımcı olacak dernek puanı kazanır ki yeni seviye ile
    dernek daha çok oyuncu alabilir ve başka yararları da olur.Bunların
    yanı sıra dernekçe ticaret yapmak mümkündür ayrıca düşman dernek de
    kabul edilinebilir.Normalde sadece üst seviye oyuncular dernek
    kurarlar,fakat öte yanda yine de düşük seviyeli oyuncuların yeteri
    kadar para sağlaması durumunda konu ile ilgili NPC(non player
    charecter-oyuncu olmayan karakter)aracılığı ile dernek kurması
    mümkündür.Son zamanlarda parti eşleştirme sistemi de oyuna dahil
    edilmiştir.Oyuncular parti listelerine partilerini ekleyip oyuncu
    arayabilirler ve bu yolla bir partiye katılmak mümkündür.Parti
    oluştururken istediğiniz level sınırını ve partinin asıl amacını
    belirleyebilirsiniz.Otomatik pot sistemi de son zamanlarda
    eklenmiştir.Bu özelliğe aksiyon penceresinden(action window),veya
    kısaca "T" tuşuna basarak erişebilirsiniz.Hatta aynı pencereden yine
    son zamanlarda eklenen "etkileyici hareket(charming action)"olarak
    adlandırılan tuşla da maymununuzu dans ettirebilirsiniz.

    Grafikler/Ses

    Oyun grafik ve oynanabilirlik açısından oldukça güçlü ve sesler ise
    ortalamanın üstünde olarak,eşsiz bir new age stili ile doğu tınıları
    yakalayıp oyuna gerektiği ambiyansı ve güçlü temayı veriyor.Neredeyse
    bütün meziyetler(skill),ataklar,ve marifetler(abilities)kendine özgü
    özel animasyonlar ve seslerle eşsiz bir biçimde donatılmış ve karakter
    modellemelerine de özenilmiş.


    Karakter Geliştirme

    Oyunda karakterlerimizin seviyesine göre ayrı ayrı avantajları bulunan
    unsurlar vardır.Bu unsurlar Güç Ustalıklarıyla(Force
    Masteries-tecniques)direk
    ilişkilidir,bunlar:Ateş(fire),Buz(cold),Yıldırım(l ightning) ve
    Güç(force),silah ustalıkları ise:Mızrak/Büyük
    Kılıç(Spear/Glavie),Kılıç/Jilet Kılıç(Sword/Blade),ve
    Ok(Bow)dur.Sabitlenmiş bir meziyet ustalığı yoktur ve bu tamamen sizin
    seçiminize bağlıdır.Meziyetler belirli bir ücret karşılığı geri de
    alınabilir.Meziyet puanlarınız ve deneyim puanlarınız birbirinden ayrı
    olarak yükselirler,böylece meziyetleriniz seviye atlarken istediğiniz
    şekilde geliştirebilirsiniz.Bu arada karakter yaratma size birçok size
    ayrı ayrı seçenekler vererek,kadın-erkek,istediğiniz vücut şekli,ve
    karakteristik özellikler olan boy ve kilo arasından seçiminizi
    yapmanıza izin verir.


    Deneyim Kazanma

    İpekyolunda karaterinizin kazandığı deneyim puanları tamamen sizin bir
    kabiliyet üzerindeki en yüksek seviyenizin karakter seviyenizle
    arasındaki puan farkıyla ilişkilidir.Bir canavarı öldürdüğünüzde oyun
    sizin en yüksek kabiliyet seviyenizi karakter seviyenizle
    karşılaştırır.Aradaki fark ne kadar büyük olursa kazanacağınız
    kabiliyet puanınız artacaktır(böylece kabiliyet puanı biriktirme
    denilen şey gerçekleştirmiş olacaksınız--sp farming--ki 1 ve 20
    leveller arasında yapılması önerilir).Eğer aradaki fark az ise karakter
    seviyeniz için daha çok deneyim puanı elde edeceksiniz.

    Eğer hızlı seviye atlamak istiyorsanız ustalık seviyenizi mümkün
    olduğunca yüksekte tutmanız gerekir,fakat unutmayın ki ileri
    seviyelerde kabiliyet puanı biriktirmek çok bezdirici bir uğraştır.


    Silahlar

    3 kategori içerisinden seçebileceğiniz 5 ayrı silah türü vardır,ana
    kategoriler ise;kılıç(sword),mızrak(polearm)ve ok'dur.Ok dışında her
    kategori kendi içerisinde büyüsel ve fiziksel güçlerine göre ikiye
    ayrılır.Kılıç grubunda,Kılıç(sword)daha yüksek büyü hasar gücüne
    sahipken daha az fiziksel hasar gücü vardır.Fakat kılıcın alternatifi
    olan Jilet Kılıç ise daha az büyüsel,fakat daha çok fiziksel hasar
    gücüne sahiptir.Aynı şekilde mızraklarda Büyük Kılıç(glaive)daha çok
    fiziksel daha az büyüsel hasar gücüne sahipken,Mızrak(spear)ise daha
    çok büyüsel ve daha az fiziksel hasar gücüne sahiptir.Kılıçlara ve
    Mızraklara nazaran Okların hem büyüsel hem fiziksel hasar güçleri daha
    az olmasına rağmen okun menzilli saldırı avantajı vardır.Kılıçların
    hepsi tek elle kullanılıyor olmasına rağmen kılıç kullanıcılarının
    kalkan taşıma seçenekleri vardır.


    Giysiler/Zırhlar

    Savunma teçhizatı 6 vücut bölgesine
    ayrılmıştır,bunlar;ayaklar,bacaklar,eller/kollar,omuz ve
    kafa'dır.Oyuncular bunun yanı sıra 2 büyülü yüzük,1 büyülü kolye,ve bir
    çift büyülü küpe takabilirler.(bunla beraber takılar oyuncunun
    görünümünde bir değişiklik yaratmazlar).Savunma teçhizatı ise 3 ana
    bölüme ayrılır,bunlar;Zırh(armor),Koruyucu(protector)ve Düz
    Giysi(garment)dir.Zırhlar en yüksek fiziksel defansa sahip olmalarına
    karşın en düşük büyüsel savunmayı sağlarlar ve koruyucular ile karışık
    giyinilebilirler,Koruyucular ise dengelenmiş bir fiziksel ve büyüsel
    defansa sahiptirler ve zırhlarla birlikte giyilebilirler.Komple olarak
    giyinilmiş bir koruyucu takım kullanıcıya %10 yürüme hızı ve mana
    kullanımda %10 azalma sağlar.Giysiler ise koruyucu veya zırhlarla
    beraber giyinilemezler,en düşük fiziksel defansa sahip olmalarına
    karşın en yüksek büyüsel defans sağlarlar.Takım olarak giyinilen
    giysiler kullanıcıya %20 yürüme ve %20 oranında mana kullanımda azalma
    sağlarlar.Bu üç tür savunma teçhizatı kendi içlerinde iyi
    dengelenmiştir ve yapacağınız tercihler ve farklı kullanım şekillerine,
    karakterinizin yapısına ve ortama göre de uyumludur.Teçhizatlar 8
    farklı seviyededir ve yedinci seviyeye kadar NPC'lerden temin
    edilebilir.Yedinci seviyeden sonra kullanacağınız teçhizatlar sadece
    canavarlardan düşürülebilir veya diğer oyunculardan sağlanabilir.


    İtem Mall

    Oyun ücretsiz olmasına rağmen son zamanlarda nesne pazarı oyuna
    eklenmiştir.Oyuncu kredi kartları vasıtası ile resmi siteden belirli
    ücretleri ödeyerek oyundaki hesabına oyunda "ipek" olarak geçen değeri
    aktarır.Belirlenen "ipek" değeri ile evcil hayvan gibi,deneyim
    çoğaltıcı belge(exp enhancin scroll)veya nesne satmak için açacağı
    dükkanının dekorasyonu değiştirecek kağıt vs..gibi çeşitli şeyler satın
    alınabilir.


    Nesne Sınıfları

    Halihazırda bulunan 4 farklı nesne türü vardır ve bu nesnelerin her biri kendine has özellikler barındırırlar.


    Normal nesneler

    Normal,ya da bir başka deyişle "beyaz" nesneler en çok karşılaştığımız
    nesnelerdir.Bu kategorideki tüm nesneler npc'lerden temin edilebilir ve
    kendi sınıflarının muhtemel en düşük değerlerine sahip olurlar.Örnek
    olarak,npc'den satın aldığınız bir silah genel olarak 2 kritiğe
    sahipken,daha yüksek kritiğe sahip silahlar kolaylıkla bulunabilirler.C


    Sihirli Nesneler (blue, mavi)

    Sihirli nesneler bir ya da iki nesne modifiyesine sahip olup,sınırları
    ise karakterin ya str int puanlarını yükseltmekten,karakterin anormal
    durumlardan(donma,yanma gibi) daha az zamanda sıyrılmasına yardım
    etmeye kadardır.Öteki tip modifiyeler ise simya ile sağlanır.

    Mühürlü Nesneler(seal)

    Mühürlü nesneler ise gayet az rastlanan değişikliklerle bulundukları
    levelin üstündeki nesnelerin özelliklerine sahip olurlar.Yere
    düştüklerinde,kendilerine has görüntüleri onların normal itemlerden
    rahatlıkla ayırabilmektedir.Çantanızda ise,mühürlü nesneler yanıp
    sönerek parlarlar.Her nesne mühürlü olarak düşürülebilir.Bunlara rağmen
    mühürlü zırhlar size özel bir görüntü sağlamayacaklardır,fakat silahlar
    ve kalkanlar kendilerine özgü bir parıldama saçarlar.3 değişik seviyede
    mühürlü nesne vardır,bunlar:Yıldız Mührü+5),Ay Mührü(+10),Güneş
    Mührü(+15),olarak sıralanırlar.

    Yıldız Mührü : Seal of Star(SoS)

    Ay Mührü : Seal of Moon (SoM)

    Güneş Mührü : Seal of Sun (SoSun)


    Dünyevi Olmayan Nesneler(ethereal)

    Bu nesnelerin asıl özellikleri tamir edilememeleridir.Bu nedenle
    dayanıklılıkları da normal nesnelerden birkaç kat üstündür.Bu nesneler
    sadece eşsiz canavarlardan(unique boss)düşürülebilirler.Ve bu
    yaratıklar bu oyunda "UNİQUE MONSTER" olarak adlandırılırlar.Örn:Lord
    Yarkan(lvl 80),tiger woman(lvl 20),uruchı(lvl40).Bunlar orataya
    geldiklerinde birileri onlara saldırır.ve bu uniqueler yanlarında
    canavarlar çıkartırlar.Örn Tiger woman yanında Hep tigerler ve bunların
    giantlarını çıkartır


    Simya(alchemy)

    Simya sistemi oyuncuların nesnelerini kolaylıkla geliştirmelerine
    olanak tanır.+1,+2 we daha üzeri nesneleri de hazır bir biçimde
    canavarlardan düşürmeniz de mümkündür.Bu artılar gösterildiği
    değerlerde o nesnenin kaç level yukarıda özelliklere sahip olduğunu
    gösterir.Örnek olarak 32 seviye bir kılıcın +3 modifiyelenmiş hali onu
    35.seviyenin özelliklerine sahip olmasına olanak tanır.Silahlar ve
    kalkanlar +3'den itibaren beyaz titrek bir ışığa sahip olurken,+5
    nesneler ise mor bir parıldama yayarlar.+7'de mavi bir parıldama,en
    yüksek artı seviyesinde yani +9'da ise altın parıldama yayarlar.

    Yöntem

    Simya yöntemi seçeneği karakterin hareketler(character actions)
    bölümünde yer alır.Bir nesneyi yükseltmek için oyuncu nesnesini uygun
    bölüme yerleştirmesi,ve yükseltmek istediğini nesnenin türündeki
    elixir'ini de yanına yerleştirmelidir.Oyunda 3 tür elixir
    bulunmaktadır,hepsi de canavarlardan düşerler we sırayla protector
    elixirler her tür zırha,aksesuar elixirleri ise mücevherlere,ve silah
    elixileri ise sadece silahlara uygulanabilmektedir.Kendi başlarına her
    nasılsa başarı oranı nispeten düşüktür.Şans tozları(lucky powder)her
    şehirde bakkal npc'lerinden(grocery npc)alınabilir.Fakat burada dikkat
    edilmesi gereken şans tozunun derecesidir(grade)nesnenizin derecesine
    göre şans tozu kullanmanız gereklidir.

    Simyada başarı durumunda nesne bir seviye yükselir.Başarısızlık
    durumunda ise nesnenin dayanıklılığını kaybetme,bir o kadar kırılma
    yani komple kayıp mümkündür.Başarısızlık yüzdesi ise her başarılı
    yükseltmeden sonra otomatikman yükselir.


    Nesne Değişiklikleri

    Hali hazırda simya ile direk alakalı üç değişik modifiyeli nesne durumu
    mevcuttur,bunlar:ölümsüzlük(immortal)dayanıklılık( steady),ve
    şans(lucky)olarak ayrılır ve kullanım sayıları önceden üzerlerinde
    yazılı olduğu gibi belirtilmiştir.Ölümsüzlük nesneyi başarısız simya
    durumunda kırılmaktan kurtarır,dayanıklılık ise başarısız simyada
    nesnenizin dayanıklılık oranının düşmesini engeller(durabilty).Şans ise
    başarılı simya oranını arttırır.


    Görevler

    İpek yolunda birbirinden farklı birçok görev vardır,hemen hemen hepsi
    de görev NPC'sinin sizden istediği şeyler doğrultusunda belirli
    sayıdaki canavarı öldürüp istenilen nesneleri NPC'ye götürmektir.Bu
    görevlerin ödülleri çoğunlukla para,deneyim puanları,kabiliyet
    puanları,bazı görevlerde ise belirli nesneler(bunlar sağlık/mana
    potları gibi veya silah olabilir)ödül olarak alınabilir.Görevler sizin
    canavar daha fazla canavar öldürerek questi bitirme yolunda daha fazla
    deneyim puanı kazanmanıza vesile olurlar.Bu görevler sizin karakter
    seviyenize göre ayarlanmış olup,hangi bölgelerin sizin seviyeniz için
    güvenli olduğunu öğrenmenizi sağlarlar.


    Çarpışma

    Oyundaki çarpışmalar türünün diğer oyunlarına nazaran daha kullanıcı
    dostu ve daha görseller.Karakterin aldığı hasar,saldırı hızı ve menzili
    karakterin kullandığı silaha ve karakterin özelliklerine bağlıdır.Bir
    canavar öldürüldüğünde oyuncu için para ve nesneler bırakıyor.Bir
    dakika içerisinde bu nesneler alınmadığı takdirde diğer bir oyuncu bu
    nesneleri alabiliyor.Bu özellik oyuncuların birbirlerinin düşürdüğü
    nesneleri çalmaktan alıkoymaktadır.Karakter seviyesi beşi geçtikten
    sonra karakter öldüğünde bir miktar deneyim puanı kaybederler ve
    çoğunlukla doğmak için seçtikleri şehre yeniden dönerler,alternatif
    olarak başka bir oyuncu eğer canlandırma yeteneği varsa ölmüş karakteri
    canlandırabilir.Eğer bir oyuncu birden fazla kez ölürse üzerinden nesne
    düşebiliyor.Karakterler sağlık ve mana kazandıran nesnelere çok ihtiyaç
    duyuyorlar.Çıldırma durumu da oyunda mevcuttur(berserker mod),bu durum
    eğer oyuncu yeteri kadar canavar öldürmüşse çıldırma bölümü dolar,ve
    kullanıldığında karakter parlayan, şeytansı bir canlıya dönüşür,bu
    karakterin saldırı,savunma ve hız özelliklerini bir süreliğine
    yükseltir.Bu nedenle de ya acil durumlarda,ya da güçlü canavarları
    öldürmek için kullanılır.Süre dolduğunda karakter normale döner ve
    çıldırma bölümü yeniden dolmaya başlar.Karakterlerin silahlarını
    güçlendirmek için kullandığı birçok büyü vardır.Böylece silahlar
    buz,ateş veya yıldırım ile güçlendirilebilir.Bunlar genellikle
    karakterin gücünü yükseltir ve her elementin her canavarda yaptığı etki
    farklıdır.Bu büyüler mana puanları kullanır ve kısa sürede biterler.


    Önerilen karakter yapıları
    a)Güç(STR)Yapıları


    "Str/Fire ya da Ice/Glavie": Bu yapı fazlasıyla sağlık puanı ve
    fiziksel defansa sahiptir.Güçlü fiziksel hasar verme avantajları ile
    grup saldırılarında büyük canavarlara karşı koruyucu lider
    pozisyonundadır.
    "Str/Fire ya da Ice/Blade": Glavie kullanan yapıya nazaran daha düşük
    hasar verme kabiliyeti olmasına rağmen aynı özellikleri taşır.Kalkan
    taşıması ise saldırıları önlemek adına bu yapıya avantaj sağlar.
    "Str/Fire ya da Ice/Bow": Grup saldırılarında büyük canavarları
    öldürmek için daha iyi bir yardımcı bulamazsınız.Uzaktan yaptıkları
    güçlü fakat öteki yapılara göre biraz ağır kalan fiziksel saldırıları
    ile olay mahallinden en az hasar ile sıyrılanlar bu yapıda olanlardır.

    b)Büyü(INT)Yapıları

    "Int/Fire ya da Light/Spear": Bu yapı tahminen oyun içerisindeki en
    yüksek hasar gücüne sahip yapıdır.Bu güç 30.seviyede açılan ateş veya
    yıldırım saldırıları ile(fire and ligthning nuke) inanılmaz düzeylere
    ulaşır.
    "Int/Fire ya da Light/Sword": Mızrak kullanan versiyonuna nazaran biraz
    daha düşük hasar verse de bu yapı da çok yüksek hasar gücüne
    sahiptir.Yine belirteceğimiz üzere kalkan kullanımı avantajları vardır.

    c)Melez Yapıları

    "2 Int/1 Str": Level atladıkça gelen karakter puanlarından iki tanesini
    int özelliğine, 1 tanesini str özelliğine verirler. Büyü güçleri, Güç
    (Str) yapılarına göre daha fazladır; büyü(Int) yapılarına göre daha
    zayıftır. Aynı şekilde güç özellikleri de Int yapılarına gmre daha
    fazladır; fakat Str yapılarına göre daha zayıftır. Karakterin amacı
    giysi, takı ve silahlarının artı puanlarından yararlanarak Büyü
    dengesini %100'e çekmek ve olabilecek en yüksek güç dengesine sahip
    olabilmektir.

    "2 Str/1 Int": Level atladıkça gelen karakter puanlarından iki tanesini
    str özelliğine, 1 tanesini int özelliğine verirler. Büyü güçleri, Güç
    (Str) yapılarına göre daha fazladır; büyü(Int) yapılarına göre daha
    zayıftır. Aynı şekilde güç özellikleri de Int yapılarına gmre daha
    fazladır; fakat Str yapılarına göre daha zayıftır. Karakterin amacı
    giysi, takı ve silahlarının artı puanlarından yararlanarak güç
    dengesini %100'e çekmek ve olabilecek en yüksek büyü dengesine sahip
    olabilmektir.

    Melez karakterler oyunun başlangıcında yeni başlayanlara önerilmeyen
    karakterlerdi. Fakat, oyun sistematiğinin daha iyi öğrenilmesi ile iyi
    geliştirilmiş bir melez karakterin de gayet güçlü olacağının farkına
    varılmıştır.


    Elementler

    Elementler 4'e ayrılırlar bunlar;Ateş,Su,Toprak ve Hava'dır.Güç sınıfı
    size kendinizi iyileştirme ve edilgen(passive) özellikleri vardır.Ateş
    sınıfının sağlam bir hasar gücü vardır ve hedefleri ayrıca
    yakarlar(belli bir zaman dilimi içerisinde belli derecede kademeli
    olarak).Buz nispeten az hasar gücü verir fakat hedefleri dondurma
    özellikleri vardır(hedefin saldırı hızını ve fiziksel hızını düşürür)ve
    hatta onları tamamen buz kütlesine çevirerek sabitleyebilirler.Yıldırım
    elementi ise yüksek bir hasar gücü vardır ve bunun yanında hedefin
    savunma yüzdesini düşürürler ki bu da hedefin daha fazla hasar almasına
    neden olur.Sürekli saldırı amacı gütmeyen öğretiler saldırı amacı güden
    öğretilere benzer özelliklere sahiptirler.Buz öğretileri düşmanı
    yavaşlatırken ateş öğretileri hasarı çoğaltır ve düşmanı yakar,yıldırım
    öğretisi ise hareket hızını çoğaltır ve hasımın savunma yüzdesini
    düşürür.Meziyetler nispeten birebir karşılaşma için
    dengelenmiştir,fakat belirli meziyetler belirli silahlarla daha iyi
    sonuçlar verir ve bu seçimler tamamen kullanıcıya
    kalmıştır.Elementlerin her türlü birleşimi ve karışık kullanımı
    mümkündür ve bu konuda herhangi bir kısıtlama yoktur DD


    Birebir Karşılaşma

    İpekyolunda birebir karşılaşmalar mümkündür(pvp).Karakter seviyeniz 10
    olduktan itibaren NPC'lerden alacağınız farklı tür pelerinlerle şehrin
    dışında farklı renkten pelerin giyen biriyle
    karşılaşabilirsiniz.Pelerin karşılaşmalarında oyuncu deneyim puanı
    kazanmaz veya kaybetmez.Seviye 20'den sonra(ki karşıdaki oyuncunun da
    20'den yüksek olması koşulu ile)hiçbir iş üstlenmeyen veya pelerin
    giymemiş bir oyuncuyu öldürmek sizi katil yapar.Katil olduğunuzda
    isminiz kırmızı yazar,bu sizin öteki oyuncular tarafından
    öldürülebilmenize olanak tanır.Eğer bir oyuncu katil durumundayken
    ölürse deneyim puanı,para veya nesne kaybedebilir.Farklı işlerdeki
    karakterler(ticaretci,avcı,hırsız) birbirlerine saldırabilir ve bu
    sayede iş deneyimi,nesne veya para kazanmayı amaçlarlar.


    Mağaralar

    Downhang Taş Mağarası(downhang stone cave) 4 kata sahiptir,her katta
    farklı seviyelerde canavarlar bulunur ve seviye katlar aşağıya indikçe
    yükselir.Buradaki canavarlar 61-70 seviyelerindedir.50.seviyeye
    gelmeden mağaralara girmek mümkün değildir ve önerilen ise 60. levelden
    itibaren burada deneyim kazanmanızdır.Bir öteki mağara düşük seviyeli
    oyuncular içindir ve Ch'in Mezarlığındadır(Ch'in Tomb) fakat henüz
    açılmamıştır.
    avatar
    FireInTheHulk
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 336
    Rep Gücü : 9
    Kayıt tarihi : 04/02/10
    Nerden : Evden

    Geri: SilkroadOnline Hakkında Bilmeniz Gerekenler [Önemli]

    Mesaj tarafından FireInTheHulk Bir Cuma Şub. 05, 2010 10:46 pm

    Paylaşım İçin Sağol!!!
    avatar
    Jr.Die-*
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 720
    Rep Gücü : 40035
    Kayıt tarihi : 05/02/10
    Nerden : Sen ? :)

    Geri: SilkroadOnline Hakkında Bilmeniz Gerekenler [Önemli]

    Mesaj tarafından Jr.Die-* Bir Cuma Şub. 05, 2010 11:18 pm

    Bişe Değil : )
    avatar
    pokekaan
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 414
    Rep Gücü : 10
    Kayıt tarihi : 05/02/10
    Nerden : İstanbulda Bi Yer

    Geri: SilkroadOnline Hakkında Bilmeniz Gerekenler [Önemli]

    Mesaj tarafından pokekaan Bir C.tesi Şub. 06, 2010 11:06 am

    Teşekkürler
    avatar
    IceCream
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 192
    Rep Gücü : 1
    Kayıt tarihi : 06/02/10
    Nerden : Bursa

    Geri: SilkroadOnline Hakkında Bilmeniz Gerekenler [Önemli]

    Mesaj tarafından IceCream Bir C.tesi Şub. 06, 2010 8:33 pm

    Paylaşım İçin Teşekkürler!!!
    avatar
    Jr.Die-*
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 720
    Rep Gücü : 40035
    Kayıt tarihi : 05/02/10
    Nerden : Sen ? :)

    Geri: SilkroadOnline Hakkında Bilmeniz Gerekenler [Önemli]

    Mesaj tarafından Jr.Die-* Bir C.tesi Şub. 06, 2010 11:53 pm

    Bise Değil : )))))

      Forum Saati C.tesi Ara. 16, 2017 10:33 pm